Sunday, April 3, 2011

The Return Of Sepang King

 ye....korang jangan heran...memang gua semenjak bemenjak ni agak busy so tak sempat nak update blog jambu gua ni...keje gua pon banyak lagi tapi gua akur dengan kehendak peminat gua yang slalu tunggu post baru..


gua penat nak menaip sebenarnye,jadi gua jamu korang dengan gamba-gamba latest kehidupan gua ..














pic gua ngan bunga gua mase dia konvo arituh.abis gua kene sembor pasal muke gua time ni cenderung   ke arah uncle@pakcik-pakcik yang dah berumor.semua gara-gara kos gua yang cam haram susah lagi payah.








 ni muke gua depan tambun lost world kat perak on the way trip gua nak pegi penang.guard tambun saspek gua menyamar jadi student event gua da cukur jambang.faker!gua 21 la!











yang ni gamba paling champion.gua pakat ngan membe gua nak keringkan kolam tu.keting gua hampir lumpuh sebab langga lantai kolam.naseb gua ada darah pendekar.5 minit je gua merana sakit pastu dah boleh dance salsa lagi.






pas abis sem ni gua jadi full-timer blogger.korang saba.tahan nafsu ketagih blog gua dlu.salam.

No comments:

Post a Comment