Monday, May 2, 2011

Penangan muke Jalaluddin Hassan

story ni da lame gua nak upload tapi gua asyik busy setelkan hal duniawi gua.


macam biasa,scene ni melibatkan perjalanan balik gua dari sabak bernam ke sepang sejauh 355km.
dulu mase mula-mula gua rider memang sampai demam gua.santak 3jam setiap kali balik.mesin gua pon
bukan boleh cecah 250km/j.







cerita mula mase gua odw balik kat R&R dengkil.sape tak taw memang sah tak penah keluar rumah.
gua mesti stop kat sini sebab gua pancit dari sabak jalan tak berenti.gua nak gak neutralkan asap-asap  yang gua hirup dari kereta mewah seperti bmw,mercedes,cevrolet dan tak ketinggaln bas kilang yang   bajet drift litar sepang.



sampai je gua parking kat belah hujung,sebelah parking OKU.memang situ port gua.gua paling hangin bile orang curik port parking yang dah terang-terang ada nama gua mase sain kontrak buat parking kat situ.
helmet gua letak kemas atas sit motor yg da rase papan.beg galas brand adidas gua letak sebelah helmet.
pinggang gua meragam.macam biasa,gua setelkan dengan...............................salsa dance.hobi gua paling latest.







penat salsa,gua berjalan teros menghala ke kedai.gua masuk dengan lagak hebat.gua menghala kebelakang,ruangan minuman.botol arak gua tepis,gua ambik air susu dutch lady perisa strawberi.bayar?gua jeling sekali tros minah tu cakap"terima kasih,datang lagi".




gua togak air kotak dekat ngan motor gua.takot ada manager cup prix tanye sape owner motor tu.sedap gua layan air,tetiba dari sudut tenggara ada minah tengok gua.jeling lame macam gua mamat korea.tapi gua rleks.
maybe semua tu ilusi.dah 10 minit minah tu tengok gua.sah! mesti dah sangkut kat gua.tapi sori la awak,gadis manis tulus mulus dari putrajaya dah ngorat saya dulu............otak gua buat andaian.




minah tu memang bukan calang-calang.kulit sawo matang,berbadan gebu,rambut ikal mayang.mamat endon mane yang tak sangkut kalau minah ni sebot"jom kapel".tapi gua je pandang takde nafsu.even dia jeling gua dari jauh,gua tetap tak rase pape.maybe dah terlalu ramai yang cakap gua hensem.



air da setel,gua panas kan enjin supaya gua boleh balik dengan kelajuan penuh.gua saja pusing balik nak tengok awek tu dari jarak dekat.gua tunggang laju biar minah tu angau kat gua.....



gua da tengok minah tu dari jarak dekat.odw balik otak gua pikir.pe dosa gua yang lampau.meter motor tunjuk 130,gua pulas lagi macam takde prasaan.

















tokey kedai baju mane ltak patung baju kat R&R?nak kene kaki ngan gua ke?

No comments:

Post a Comment