Monday, May 16, 2011

Kisah Dulu Dan Kini Jauh Berbeza.

kini gua sendiri.mengharungi semua ni.dah lame gua tak rase perit macam ni.gua harung juga untuk mase depan.





gua bangun dengan harapan satu msg bertanyakan khabar seperti waktu dulu.namun,gua hampir lupa.gua dah berbalik pada masa lampau.gua berjalan ke dapur utk menghirup air hangat utk meredakan kesedihan gua.
sekarang gua tak ubah seperti dulu,lebih suka termenung keseorangan.tiada yang mahu mendengar.




laptop gua bukak.gambar si dia terpampar membuatkan gua bertambah sedih.tapi apakan daya,gua telah menghadap hukuman utk kesalahan gua.gambar kenangan gua bersama si dia gua tonton berkali-kali,mengenang kisah dulu yg membutkan gua gembira.




lagu dilema cinta dari ungu,lagu sayu yang sering gua ulang dari semalam.hari ini,genap 8 bulan gua bersamanya.namun gua sambut dengan kesedihan yang ternyata membuatkan gua patah semangat.gua
troskan hidop dgn ati yg berat...


gua masih ada lagi harapan.harapan utk menjaga dia dari jauh.sehingga dia mampu berdiri sendri.gua harap
dia kenang gua smpai bila-bila.skg gua tak lagi di sebelah dia utk bg dia smgt.sedangkan gua takde smgt,tak kan gua nk tros suport dia.






ckup sudah kata-kata semangat yg gua bagi utk dia.sampai masa utk gua undur diri dari hidup dia.ckup lah
kesakitan yang gua bagi kat dia.kesalahan gua terlalu besar,terlalu sukar untuk dilupakan.gua akan doakan yg terbaek utk dia.gua tanak sayang jadi dendam.




sampai sini saja jalan cerita gua kali ni.gua nak pergi membawa diri.gua nak pergi jauh dan mungkin satu mase nanti gua akan kembali.mungkin.......



tamat.

No comments:

Post a Comment