Thursday, April 14, 2011

Ori Dengan Local

dunia sekarang macam-macam barang tiruan dah ada.

barang tiruan biasanya korang panggil barang "local".

tapi gua prasan barang "local" ni pon barang import.

dari spare part kereta, laptop,henset,chainsaw,garpu,sudu,pagoda,megi sampailah ke spender.sume
ada barang local.


perempuan local pon ada jugak bagi yang songsang.yang tu gua tak kesah lagi.

latest sekarang ada telur tiruan.bunyik rare tapi tu memang ada.naseb gua bukan peminat tegar telor

separuh masak macam membe-membe gua yang lain.pekejadah malam-malam tibai telor separuh masak

pastu belanja gua angin taufan yang berbau padok lagi memabukkan.









biasa barang local ni hargenye murah.murah bukan 2-3 sen punye less  macam sale kat jusco.kadang-kadang

half price dari harge yang ori.tan sri ngan dato' pon layan sebab boley bajet duit buat derma kat masjid.










gua harap pasni ada topup kredit local pulak.gua da tak larat nak layan cas mahal tokan topup sekarang.
 seriously and full heartedly  macam haram.ya..gua beli topup rm5 kene cas 50 sen. pe kes?????!!!!!

No comments:

Post a Comment