Sunday, February 20, 2011

Cinta Gua Cinta Putih.....................................(asl lu usya kulit gua?)

gua post entry ni lpas valentine sebab gua taknak kne cop kaki valentine.lu orang jangan salah paham.

*

*

*

*

*

*

cite start mase praktikal dlu..gua praktikal kt shah alam yg jahanam bosan tak macam membe sembang tmpt ni best ala-ala LA...gua balik keje tak tentu mase...gua online,tido,cekik,sak kok..tu je rutin harian gua..
gua dulu pkai henset smpai 2,bajet tokey jual apam balik paling feymes kat malaysia.

cam lu orang la..gua pon nak idop cam lembu ngan kambing,ad pasangan.g mam sape sembang nak idop solo.arini clash sok lusa mesti kapel gak.gua lak muke cam hero tamil.ayat awek kompom dapat...dapat maki.ye,tu lumrah lelaki kacak.

ad sorang bunga ni..slalu call gua,msg gua mase gua lonely.mule-mule gua takde rase pe..rase cam membe call gua je.gua pon tak mengharap sangat sebab bunga ni muke market gak.memang gua tak pikir jaoh punye.
gua bajet bunga ni sure mamat emo kat luar sane dah rembat dulu.

perkara ni berterusan agak lame...lbey kurang 18 purnama tak silap gua.gua rase semacam.gua rase perasaan yang rare gua feel..gua rlek lagi..gua control...gua try cool dengan basuh kain kotor gua kat sg Klang.
gua saba je...gua try bawak moto gaye Rossi senak nak g jamban supaya gua dapat cooldown..

cmne gua dapat nombor minah ni?

satu hari yang agak cun,gua YM ngn minah ni,tetibe gua ngan gaye tangan lemah gemalai gua try mintak nombor.

peh!dapat!
agak rare gua ayat awek pastu dapat nombor.tapi gua cool..


sambung balek...

skip cite la..gua ad banyak asgnment ni..

last year...setelah gua bertapa kat gua, redah utan Kalimantan, berbasikal 3 benua,gua branikan diri gua nak ayat bunga ni.gua memang da syak yang gua da syok kat bunga ni..berbekalkan kedit unlimited (sebab gua dapat free call bufday.sian Celcom,gua memang santak call punye.)


17 september, 2 hari pas gua genap 20 taun,gua branikan diri ngorat bunga ni.mule2 dia sembang syok membe ngan gua sebab gua klakar tahap pecah pusat....gua taw sebab tu hobi gua selain mengumpul tutup botol.

selepas 4 jam call, gua kuarkan ayat manis  yang gua blaja dari Google.bla bla bla bla solo bla  bla bla sayang bla bla bla bla bla kpok lekor bla bla bla bla bla jom kapel bla bla bla ok.






peh!gua rase nak terbang...naseb gua berat 5 kilo.gua terbang sampai paras dada budak tadika je.



*




*








*










*

sampai sekarang gua bahagia ngan dia...gadoh??biasa la..tok imam pon gua pnah carik pasal lagi la awek gua..hahhahahahahaha
pepon, gua hepi...Celcom pon support gua sebab sejak gua da kapel, untung dyorg naek 4%...gua tumpang gembire..(gua da promote, harap sok gua dapat kedit free,)

tu je la..gua pnat da...gua pnat...gua pnat...gua..................PNAT...keje banyak..chow.














p/s: sape cop gua jiwang gua tendang..brani try.

No comments:

Post a Comment