Wednesday, February 2, 2011

Budak Skolah Lom Sunat.

Gua ad tringat mse gua praktikal dlu kt Shah Alam.rutin harian gua kalau mlm pas keje mmg lpak mamak je la.
nak g clubbing takot helmet kne sebat lak.cam biase,kul 10 mlm mmg gua pacak kt mapley Hakim dpan ruma auntie gua tu.
 
tgh sdap2 gua tibai roti nan cheese ngn kuah sambal tempe ,dtg 1 group jantan dgn gaye johan Imam Muda.
tp gua rlek,gua pn brado gk.gua x goyang.ngam je gua setel tibai roti, dyorg bukak cite cam mapley ni family bisnes dyorg pnye.


gua pon rekod perdebatan dyorg ni.






"gua x puas ati tol ngn rahim.smlm slamber je pancong gua kt lep dpan tu.hangin bai hangin!!"

"tu psl.dak tu xley bia bro.gua pn da lme simpan dendam ngn mangkok tu." sambut mmbe barua td.

"pe lg.mlm ni gk kumpul dak2 kt dataran.kite g gegar ruma rahim tu."

gua rse goyang ble dgr. gua nmpk mamak kt mapley tu pn masing2 nyorok kt blakang gua.tp gua masih ngn ego gua.gua tahan.8 minit pastu sorg dr calon Imam Muda tu bukak topik yg agk gerun.




"bro,lu ad buku rujukan sejarah   x?gua ad kje skolah la.mls nk rujuk buku teks."





gua hirup teh tarik gua.kurang gula la bai.






Rumusan:

-dak skg da bajet cam brani pkul org tapi keje skolah x brani nak skip.

-bdk2 samseng cmne pon mesti takot ckgu garang.

No comments:

Post a Comment